fredag den 2. marts 2012

Spørgsmål angående 'Det første jeg tænker på'

Hej Ida,

Jeg har nogen spørgsmål angående 'Det første jeg tænker på', som jeg håber, at du vil svare på.

1. Hvorfor valgte du at kalde bogen 'Det første jeg tænker på'?

2. Hvorfor får man ikke mere at vide om Manne i slutningen? Jeg kunne virkelig godt tænke mig, at havde hørt hendes mening og tanker.

3. Har du på noget tidspunkt haft en anden slutning til bogen?

4. Hvordan har du indsamlet inspiration til at skrive bogen?

5. Jeg har tænkt lidt på, om det er ren fiktion, eller om den er baseret på personlig erfaring?


Det var en fornøjelse at læse din bog. Du er virkelig god til at beskrive på en meget fangende måde, som gør at man virkelig lever sig ind i bogen.

Venlig Hilsen

Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar